
El Concurs de Castells ha fet públic aquest matí el seu procés de venda d'entrades i les activitats complementàries que acompanyaran el certamen. En una roda de premsa celebrada a Tarragona, Xavi Gonzàlez, director del Concurs, i Begoña Floria, Consellera de Cultura de l'Ajuntament, han anunciat que les entrades per al Concurs de dissabte es posaran a la venda el proper dilluns, 28 de juliol i que gaudiran d'una rebaixa substancial respecte ara fa dos anys, passant de 12 euros a 5.
El 8 de setembre serà el torn per a les entrades de la jornada del 5 d'octubre del Concurs de Castells. Les entrades mantindran el seu preu de 2012 i es quedaran en 12 euros. Tant per a les entrades de dissabte com per a les de diumenge, la compra es podrà fer a través del web del Concurs, de l'Ajuntament de Tarragona i de la Tàrraco Arena, que redirigiran cap al portal Koobin, una empresa catalana de referència en el sector de la venda d'entrades.
Floria i Gonzàlez han explicat també que la Muixeranga d'Algemesí actuarà a Tarragona el dissabte de Concurs. Ho farà al matí a la Plaça de la Font i al vespre a la Tàrraco Arena Plaça. A més, dissabte 4 d'octubre a la nit, després de la segona jornada del certamen, la banda Cat Rock oferirà una revetlla gratuïta a la Capsa de Música de Tarragona.
Ampliarem aquesta informació en els propers minuts.