Día de la madre en @alcampo. Tela. pic.twitter.com/N1E007OCLq
— Samuel (@quilombosfera) 24 d’abril de 2016
Supermercats Alcampo ha generat malestar amb la seva nova campanya comercial. La cadena ha aprofitat el Dia de la Mare per fer ofertes a les dones. Fins aquí tot relativament normal. La polèmica rau en els productes que centren la campanya: articles de neteja, aspiradores, microones i planxes.
La reacció a les xarxes socials davant el que es veu com una campanya plena de prejudicis i masclista ha estat immediata. Alcampo ha entonat un mea culpa i ha demanat perdó a totes les persones que s'hagin sentit ofeses.
No tenéis vergüenza ninguna, deplorable vuestro machismo. @alcampo pic.twitter.com/Vz7e8Pe7PE
— Hunter of Dreams* (@VeganDekita) 25 d’abril de 2016
@francoahinoa @alcampo Me temo que la hacen porque funciona. Por otro lado no debería tener nada de humillante dedicarse al hogar.
— Jose Angel Bolaño (@noradrex) 25 d’abril de 2016
Promoción retrógrada, machista y ofensiva. Vergüenza debería darles @alcampo Por favor RT pic.twitter.com/SLY2XYesHd
— Ahinoa Franco (@francoahinoa) 25 d’abril de 2016
Perpetuando estereotipos y roles de #genero en @alcampo @feminismosenred @MarEsquembre @mujeres @VictoriaVirtude https://t.co/slXdDVOiRr
— Aguzfor (@invisiblealosoj) 15 de març de 2016