El monòleg iTime, del popular humorista català Peyu, obre el cicle de monòlegs del Centre Cultural Terrassa aquest divendres a les nou del vespre. Santi Rodríguez i Andreu Casanova completaran aquest cicle el 23 d’octubre i l’11 de novembre, respectivament.
La primera parada d'aquest cicle és aquest mateix divendres. En Peyu, un habitual dels programes d’humor de TV3 i RAC105, presenta al Centre Cultural Terrassa el seu nou espectacle iTime, aquest divendres 7 d’octubre, a les nou del vespre. En aquesta obra en Peyu es transforma en una mena d’Steve Jobs a la catalana, i presenta, en exclusiva mundial, una aplicació revolucionària que permet viatjar en el temps, tal com van imaginar Juli Verne i H. G. Wells.
Més monòlegs a la tardor
Santi Rodríguez, el popular actor que va interpretar el personatge del fruiter a la sèrie de televisió Siete Vidas, i que participa a El club de la comedia, ens portarà el segon monòleg de tardor el proper 23 d’octubre. Rodríguez presenta Como en la casa de uno (en ningún sitio), una paròdia sobre els espanyols viatjant pel món.
L'altre cita amb els monòlegs al Centre Cultural serà l'11 de novembre. Andreu Casanova ironitzarà sobre els moments més coneguts de la famosa trilogia literària 50 ombres de Gray amb el monòleg Cinquanta ombres d'Andreu. Casanova es converteix en el senyor Gray de Barcelona, acompanyat per Rocío Gutiérrez, actriu que interpreta a Anestèsia, l’alter ego catalana de la Senyoreta Steele.
L'humorista Peyu obre aquest divendres el cicle de monòlegs al Centre Cultural Terrassa
Cultura i mitjans
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
04 d’octubre de 2016 a
les 10:22
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
