
El dissenyador i il·lustrador terrassenc Jordi Seró presentarà la seva singular proposta al 31è Saló Internacional del Còmic, que va començar dijous i es perllongarà fins aquest diumenge a Montjuïc, concretament al Palau 8 de la Fira Barcelona.
Es tracta d'uns llambordins de carrers pintats a mà amb cares de dos personatges de còmic: Hulk i La Cosa. Com a rerefons ha volgut transmetre la idea del poder de les pedres. N'ha fet sèries limitades de deu, però al Saló en presentarà tres de cadascuna.
Els sis llambordins decorats estaran exposats en un estand que la botiga egarenca Landròmina té al Saló, juntament amb tres establiments més. Es vendran a un preu que oscil·la entre els 30 i els 35 euros i, a part de la funció estètica, poden servir per aguantar parets i portes.
A Landròmina també s'hi poden trobar samarretes del món del còmic i vinyetes de còmic de Seró, que es dedica a agafar-les i traslladar-les a una mida de 2,10 x 1,50 metres. L'artista terrassenc gestiona el seu projecte creatiu des del web www.sotimimpanda.com