Més de 300 bastoners participarana la Diada del XXX aniversari dels Bastoners de Terrassa

Dissabte la colla celebrarà la seva Diada convidant 10 colles bastoneres. La festa acabarà amb la música de Manflinaires

Publicat el 29 d’abril de 2011 a les 20:17
Per commemorar els 30 anys que han passat des de la primera sortida a plaça dels Bastoners de Terrassa el 23 d'abril del 1981, la colla ha organitzat una sèrie d'actes que, després de la ballada de Sant Jordi de la setmana passada, continuen aquest dissabte amb una gran festa.

Una cercavila que començarà a dos quarts de 6 de la tarda al carrer de la Unió cantonada amb Major donarà inici a la festa. Es podrà disfrutar de la diversitat de balls, bastons i colors de les colles bastoneres de Moià, Sant Pere de Terrassa, Copons, Castellar del Vallès, Manresa, Sabadell, Raval, Esplugues del Llobregat, Castellbell i el Vilar, Manresa i Terrassa. Totes les colles bastoneres faran el següent recorregut: raval de Montserrat, placeta de la Font Trobada, carrer Sant Pere, Cardaire, Font Vella, de l'Església, Portal Nou i passeig del Vapor Gran on, per acabar, hi haurà una exhibició de totes les colles participants.

Després es farà un sopar de germanor amb totes les colles bastoneres participants. I per acabar la festa hi haurà ball obert a la ciutat amb la música de Manflinaires a les 10 de la nit a l’escola Pia.

Al llarg dels propers 365 dies també es duran a terme altres actes com el concert de músiques dels balls de bastons de Terrassa, una exposició fotogràfica, una ballada a la muntanya, una festa infantil, una mostra dels 30 balls de la colla i, per tancar les celebracions, a la primavera de l’any vinent s’organitzarà a Terrassa la XXXVII Trobada Nacional de Ball de Bastons de Catalunya a Terrassa.