Minyons de Terrassa, un blanc semi dolç

Covides llança la seva nova línia de vins i caves castellers

Publicat el 16 de desembre de 2014 a les 18:11
Actualitzat el 16 de desembre de 2014 a les 18:14

Tres de les ampolles de la nova línia Foto: Covides


L'empresa Covides acaba de llançar el nou disseny de la seva marca Casteller amb l'objectiu de donar un nou impuls a la marca, aprofitant la gran acollida i l'atractiu que té el món casteller en els països on exporta. Cal recordar que Covides té aquesta marca registrada.

Les noves etiquetes i dissenys, realitzats en paper porós, tenen uns acabats molt cuidats «amb el que tindrem una imatge molt més sofisticada i càlida. Així mateix, en les etiquetes també hem utilitzat el Braille a la marca per arribar a més públic», s'assegura des de Covides.

Amb aquest nou disseny cada ampolla explica d'una manera molt atractiva, els diferents castells que hi ha a través de les seves pinyes: «Una opció molt més visual, que ens permet explicar més coses, de cara a l'exportació».

En les 9 ampolles noves, hi trobem les principals colles castelleres del país, a partir del rànquing de 2013. En cada etiqueta, doncs, hi podem trobar una colla diferent:

Castellers de Vilafranca - Blanc de Blancs
Colla Jove Xiquets de Tarragona - Vi negre
Colla Vella dels Xiquets de Valls - Rosat
Capgrossos de Mataró - Merlot Barrica
Minyons de Terrassa - Blanc Semi Dolç
Colla Joves Xiquets de Valls - Brut Nature
Castellers de Barcelona - Brut
Xiquets de Tarragona - Brut Rosat
Castellers de Sants - Semi Sec


Podeu veure totes les ampolles i tenir més informació aquí.