Veure una performance vídeo-musical de Christian Marclay al MACBA o presenciar en directe el concurs-recital Poetry Slam Barcelona al CCCB. Aquestes són dues de les més de 300 activitats que aquest dissabte els museus de tot Catalunya han ofert al públic.
En el marc del Dia Internacional dels Museus i la Nit dels Museus, que enguany han coincidit el mateix dissabte, els centres han obert les portes de forma gratuïta per mostrar les seves exposicions i, a més d’activitats inèdites, han promogut visites guiades, concerts o representacions de teatre.
Per celebrar tant el Dia com la Nit dels Museus, els equipaments museístics catalans han programat més de 300 activitats arreu del territori. Només a Barcelona i a l’àrea metropolitana hi ha 84 equipaments oberts.
Museus d’arreu de Catalunya obren les portes dia i nit als visitants amb 300 activitats
En total s’han programat actes inèdits i només a Barcelona i l’àrea metropolitana hi ha 84 equipaments oberts
Ara a portada
Publicat el 18 de maig de 2019 a les 23:55
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans MútuaTerrassa anuncia el guanyador del VIII Concurs de contes de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans Improvisació, rock i música clàssica arriben a la Factoria Cultural de Terrassa
-
Cultura i mitjans Es manté el Pícnic Jazz de Terrassa malgrat les previsions de pluja
-
Cultura i mitjans Camille Thurman debuta a Catalunya dins del Festival de Jazz de Terrassa