La Fundació Vallparadís MútuaTerrassa ha incorporat recentment l'ozó com a mecanisme per rentar la roba i netejar tota mena de superfícies. El nou sistema, anomenat EcoFrog, evita l'ús dels productes químics i repercuteix en la creació d'espais més saludables. L'objectiu és contribuir a fer que els seus centres siguin espais encara més saludables i lliures de productes químics, adequat per pells atòpiques i sensibles.
Es tracta d'una prova pilot, desenvolupada amb la col·laboració de l'empresa vallesana Servipro, que de moment s'ha implantat al Sociosanitari i Residència L'Ametlla del Vallès i que és previst que es pugui fer extensiva a altres centres. L'ús de l'EcoFrog és especialment recomanable per a les persones més vulnerables com gent gran, infants o malalts amb el sistema immune alterat.
En aquest sentit, el Sociosanitari i Residència L'Ametlla del Vallès acull prop d'un centenar de persones que es podran beneficiar d'aquesta millora. El sistema produeix una descàrrega elèctrica que transforma l'oxigen en ozó, un desinfectant natural, ecològic i eficient. Així, s'eliminen les deixalles provinents dels envasos de productes de neteja (que sovint són de plàstic no biodegradable i d'un sol ús) i s'eviten els abocaments de productes químics contaminants.
MútuaTerrassa fa una prova pilot amb ozó a la bugaderia i la neteja de superfícies
Cultura i mitjans
El nou sistema s'ha implantat al Sociosanitari i Residència L’Ametlla del Vallès
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
30 de març de 2019 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
