
Seguint la línia de la seu nacional , la territorial d’ Òmnium Terrassa també declara el 6 de desembre jornada laborable, i per tant obrirà les seves instal·lacions al Centre Cultural, de 10 a 11 del matí, i de 5 a 6 de la tarda.
L'entitat considera que el Dia de la Constitució no és una festivitat pròpia del país i per això mantindrà la seva activitat.
Òmnium Terrassa recorda que ja està a disposició de la ciutadania, a la seva seu, el nou calendari de Tradicions i Costums.
Coincidint amb el tricentenari de la commemoració de la Guerra de Successió, el calendari del 2014 inclou il·lustracions dels diversos gremis que van formar la Coronela per defensar la ciutat de Barcelona de les tropes borbòniques. El calendari, obra de Sergi Freixes i Edgar Ramírez, es pot comprar al Centre Cultural (Rambla d’Ègara 340 de Terrassa) al preu de 4,5 euros.
També es poden adquirir butlletes de la Grossa de Cap d'Any, amb un preu de 5 euros cadascuna.