Pep Sala inicia gira a Terrassa

L'artista vigatà presenta el seu darrer treball discogràfic, PS, al Centre Cultural

Publicat el 05 de febrer de 2015 a les 15:58
Actualitzat el 06 de febrer de 2015 a les 17:48

Sala oferirà un concert aquest divendres Foto: C.C.T.


Aquest divendres 6 de febrer, a les nou del vespre, Pep Sala enceta la nova temporada de concerts del Centre Cultural Terrassa. El cantant ha escollit l’equipament terrassenc per iniciar la gira del seu nou disc, "PS", un treball que mostra una combinació del Pep Sala més introspectiu amb les petites joies de la seva obra i tots els grans èxits de Sau.

"PS" està considerat el treball més íntim del cantant que, per aquesta gira, ha creat un ambient poètic on la posada en escena hi juga un paper fonamental. Dues hores d’espectacle que, lluny de l’escenografia minimalista dels últims anys, recrea un espai íntim amb projeccions de fotografies, imatges i d’altres efectes, seleccionats pel director de fotografia, Pol Turrents.

Al llarg dels 30 anys de carrera artística, el cantant de Vic, ha treballat en formacions i en solitari. L’any 1993 creà el grup Pep Sala & la Banda del Bar, paral·lelament va formar, juntament amb Carles Sabater, Sau. Formació en el què va ser compositor, colletrista, coproductor, arranjador i guitarrista de totes les cançons. La trajectòria amb Sau els va portar a editar 10 àlbums amb cançons tant conegudes com El tren de mitjanit i Boig per tu. Sau va esdevenir en un dels grups pioners del rock català i dels més exitosos del moviment.ç

La carrera en solitari de Pep Sala va iniciar-se l’any 1999 després de la desaparició sobtada del company i amic, Carles Sabaté. Nascuts en la boira (1999) va suposar una empenta a la seva carrera com a solista. El seu darrer treball va ser Anatomia de la relativitat, cinc anys abans de PS, que es presenta ara en gira.