El diumenge 17 de novembre a les 11 del matí, el Museu de Terrassa ha programat una nova sessió de l’Itinerari “Terrassa durant els fets de 1713”.
Els dies 3, 4 i 5 de setembre del 1713, durant la Guerra de Successió, les tropes borbòniques de Felip V comandades pel general Feliciano de Bracamonte, van passar per les armes la vila de Terrassa.
Molts habitants es van refugiar al Convent de Sant Francesc de l’ordre dels frares recol·lectes. Enguany es commemora el 300 aniversari d’aquests fets.
Lloc trobada: Plaça del Progrés (zona de jocs infantils)
Cal inscripció prèvia.
Informació i inscripcions al 93 739 70 72
Preu: 3 €
Terrassa durant els fets de 1713, una ruta per descobrir
Cultura i mitjans
Les tropes borbòniques de Felip V van passar per les armes la vila egarenca
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
16 de novembre de 2013 a
les 11:33
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
