The Monkey Wrenches ret tribut a Foo Fighters

Publicat el 20 de juliol de 2012 a les 14:58


Formada l'any 2009, els membres de la banda The Monkey Wrenches tenien clar el seu objectiu: retre un homenatge sincer a Dave Grohl, bateria de Nirvana i fundador de Foo Fighters quan el grup de Seattle va desaparèixer amb la mort del seu cantant.
D'aquesta manera es van convertir amb la banda pionera a l'Estat espanyol en donar tribut als autors de clàssics com "My hero". Aquest divendres, dia 20, arriben a la nostra ciutat, i ho faran actuan a la sala Crossroads pel mòdic preu de 5 euros l'entrada.
The Monkey Wrenches està formada per Paco Gala, a la veu i a la guitarra; Víctor Martínez, a la guitarra i fent coros; Iván Muñoz, a la bateria; i Javier Muñiz, al baix. Tots ells són artistes provinents de bandes amb una llarga trajectòria al darrere, músics totalment experimentats, i que pretenen, i aconsegueixen, reproduir en directe no només la música dels Foo Fighters sinó també l'energia que la banda nord-americana sap desplegar en públic. Un conjunt que encara ara aconsegueix reunir més de 20 mil persones en un recinte per escoltar el seu repertori.

ampli repertori
A Terrassa, The Monkey Wrenches interpretaran peces de tots els discos trets per la banda, des del primer Cd corresponen a l'any 1995 - "Foo Fighters"- fins al darrer que han publicat - "Wasting light", 2011 -, el qual ha sigut número 1 en països como Estats Units, Regne Unit, Alemanya o Holanda. Així, tocaran cançons com "I'll stick around", "Breakout", "Monkey Wrench", "Learn to fly", "All my life", "The pretender" o "Rope". En total, serà més d'una hora i mitja d'actuació a un nivell molt alt i d'intensitat extrema sobre l'escenari del bar musical. Sens dubte pot ser una experiència única per tots els apassionats del rock i, especialment, per als seguidors dels Foo Fighters.