Tots els pensaments a la vista del públic

'Kvetch', dirigida per Pep Pla, s’estrena el pròxim dimecres al Teatre Alegria

Publicat el 02 de febrer de 2010 a les 21:02
“De vegades el diàleg de la part del darrere del cap és més autèntic que el de la part del davant” diu Steven Berkoff, autor de Kvetch, que busca amb aquesta obra mostrar tot allò que pensem però no diem.

L’espectador que assisteixi dimecres a l'estrena de Kvetch es trobarà amb uns personatges que sempre diuen el que pensen, una obra que “ens fa riure perquè ens mostra tal com som, perquè diu en veu alta allò que tants hem pensat però hem callat” explica el seu director, Pep Pla.

Kvetch està ambientada a la ciutat de Nova York de finals dels anys setanta i, segons Joan Sellent, traductor de l’obra, “ és prou universal perquè l’espectador català s’identifiqui de ple amb les pors, els armaris per obrir i el repertori de neures que configuren aquesta comèdia descarnada que voreja la farsa”.

El repartiment està format per Toni Sevilla, Pep Ferrer, Rosa Cadafalch i Carme Fortuny, que han destacat la dificultat d’aprendre un text que ha resultat “molt més difícil de memoritzar que un Shakespeare”.

L’obra estarà al Teatre Alegria del 3 al 7 de febrer i després anirà a la sala Muntaner de Barcelona.