La discogràfica Picap ha denunciat a través del seu compte de Twitter que la xarxa social els ha censurat una campanya en català. En la piulada l’empresa ha publicat els motius que els ha fet arribat Twitter Ads, els quals asseguren que la campanya no compleix la política d’aquesta plataforma, ja que el català no figura entre les llengües admeses.Por favor @TwitterAdsES nos podéis explicar por qué no podemos hacer una campaña de video en #twitter en Catalán? pic.twitter.com/zGfVGvAd0u
— ♫Discogràfica Picap♫ (@Picap) 28 de juny de 2016
Segons la política d’anuncis de la popular xarxa social, els anunciants han de tenir un compte en els més de 200 països on permeten publicitar-se. La plataforma demana que “per ser localitzats en alguns d’aquests països, els anunciants han de piular en alguna de les llengües admeses per Twitter Ads”. Algunes d’aquestes són l’anglès, el francès, l’alemany, el suec, el finès i el castellà, però no el català.
El vídeo vetat per formar part de la campanya de pagament és el d’un doble disc que celebra l’aniversari dels 50 anys de Port Bo.
No et quedis sense! Reserva ja al teu quiosc el nou disc doble de @portbo #50anysportbo #havanerescalellahttps://t.co/sG8FV3MCa7
— ♫Discogràfica Picap♫ (@Picap) 29 de juny de 2016