Terrassa respirarà aquest cap de setmana les últimes notes del 36è Festival de Jazz. La ciutat viurà la rematada final amb dos concerts matinals a l'aire lliure: The Soul Beams el dissabte i Txell Sust & August Tharrats Trio el diumenge.
El primer punt d'atenció serà el dissabte 1d'abril, a la plaça Vella, on la formació The Soul Beams desplegarà un repertori que abarca unes quantes dècades del gènere amb clàssics i contemporanis del soul i del funk. El grup està format essencialment per músics terrassencs molt actius a la ciutat.
D'altra banda, el swing i blues fresc impregnarà la plaça de Catalunya el diumenge 2. I ho farà amb una aliança de garantia: la d'August Tharrats i la Txell Sust acompanyats de músics sense fissures (Nono Fernández i Xavi Hinojosa). Catorze anys després d'enregistrar el seu darrer treball junts, ara presenten plegats noves cançons a Terrassa, una plaça imprescindible pel duet.
En cas de pluja els concerts previstos a les places Vella i Catalunya es traslladaran a la Nova Jazz Cava a la mateixa hora.
Últims compassos del 36è Festival de Jazz Terrassa
Un doble concert matinal a l'aire lliure tancarà una edició exitosa
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2017 a les 14:46
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
-
Cultura i mitjans La nova cançó de Miki Núñez de l'estiu: «Avui»
-
Cultura i mitjans Totes les activitats dels centres cívics de Terrassa durant aquest juliol
-
Cultura i mitjans El Cinema Catalunya de Terrassa ofereix dues sessions a la fresca al parc de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Terrassa 2025: programació i punts de venda de petards