Un espot internacional al carrer Huelva

La productora Widescope, amb el suport del Parc Audiovisual, roda un anunci al barri d'Egara

Publicat el 01 de febrer de 2012 a les 15:39
La casa construïda per fer l'espot Foto: La Torre

La Film Office de Terrassa (Parc Audiovisual de Catalunya) ha gestionat tots els permisos per a la productora Widescope per rodar un anunci publicitari al barri d'Egara, més específicament al carrer Huelva, molt a prop de l'Avinguda del Vallès.

La producció, que ha durat tres dies entre construcció de decorats, rodatge i desmuntat, ha tingut com a repte la construcció d'una maqueta a tamany real d'una casa que, a l'anunci, acaba enlairant-se. L'espot està produït per a la marca O2, que ofereix serveis de telefonia i banda ampla a Alemanya, Irlanda, República Txeca i Regne Unit, país per al qual es va rodar l'anunci. Està previst que l'espot s'estreni els proper mesos per al mercat anglès però no es promocionarà a les televisions espanyoles.

L'ALT col·labora amb TV3
El laboratori de proves de continguts audiovisuals del Parc Audiovisual de Catalunya, Audiovisual Living Lab de Terrassa (ALT), ha pogut col·laborar en la creació del programa "Mestres" de TVC mitjançant un seguit d'activitats controlades amb un grup de ciutadans terrassencs (alumnes, professors i gent gran) per poder definir i delimitar les línies conceptuals en la creació del programa.