Guillem Castell Molins (31/08/1994) no continuarà defensant la samarreta del Terrassa FC. El lateral esquerre mallorquí causa baixa del primer equip per decisió tècnica i no formarà part del Terrassa FC 17-18. Castell, que va fitxar el 10 de novembre del 2016, ha jugat un total de 17 partits (15 d’ells de titular) i 1.408 minuts entre els partits de lliga i de ‘play-off’ que el Terrassa FC ha disputat aquesta temporada.
Natural de Palma de Mallorca, Castell va jugar la temporada 2015-2016 al CE L’Hospitalet de Segona B i amb anterioritat, durant dues temporades, a la UE Rubí de Tercera Divisió. Durant la seva etapa de juvenil va defensar la samarreta de la UE Cornellà.
La baixa de Joel Cañaveras Gavilán (01/05/1996) es confirma precisament quan se celebra un any del seu fitxatge. El central, que es va incorporar al primer equip del Terrassa FC el 21 de juny del 2016, ha disputat aquesta campanya un total de 28 partits oficials, 24 d’ells de titular, ha defensat la samarreta vermella durant 2.282 minuts i ha anotat dos gols.
Joel Cañaveras, que s’incorporava al Terrassa FC provinent de la UE Rubí, causa baixa del primer equip terrassista per encarar nous reptes esportius.
Castell i Joel Cañaveras causen baixa del primer equip del Terrassa FC
Societat
El lateral esquerre i el defensa central no formaran part del nou projecte
ARA A PORTADA
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
Publicat el
22 de juny de 2017 a
les 08:21
Actualitzat el
22 de juny de 2017 a les
08:23
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
