El passat 16 i 17 de Maig es va celebrar, al pavelló municipal de la Maurina, el I Trofeu Nacional del CPA Ciutat de Terrassa. Va ser la primera vegada en els set anys d’història del club que es realitzava un trofeu d’aquestes característiques.
La competició va acollir un total de 170 participants. Les actuacions a càrrec dels patinadors del club amfitrió van estar ben executades, obtenint un total de 24 podis.
Dissabte va ser el torn dels més joves de categories d’iniciació, on a la categoria Pre Mini, Aitana Varo es va classificar en primera posició, seguida de Nora García.
A la categoria Mini, Erik Vallejo va acabar a la primera posició, mentre que Elisabeth García va aconseguir el tercer lloc. A la categoria d’iniciació E, Laia Martí va finalitzar en segon lloc. A iniciació D, Paula Farrés es va alçar amb el podi mentre que Sol Juro es va classificar tercera. A iniciació C mini, Jordina Argemí va ser primera, seguida de Dafne Membrives. A iniciació B1, Lucía Pascual va aconseguir el primer lloc.
A la categoria d’iniciació B menor, Maria Alguacil va ser la campiona, seguida de Lidia Ginesta i Elena Prieto. A iniciació B Major, Carla López va fer-se amb la primera posició del podi i Carlota Martínez es va classificar tercera. Diumenge, va ser el torn de la resta de la resta de patinadors, on a la categoria d’iniciació A, Andrea López va ser primera i Sara Gonzalez va aconseguir el tercer lloc.
A la categoria Aleví, Aitana López es va classificar en primera posició i Gisela González va ser tercera. A la categoria d’Infantil, Júlia Linares, amb una molt bona actuació, va ser la tercera classificada. A Cadet B, Natalia Pujol es va acabar segona, seguida d’Ainara Martí. Per últim, a la categoria Juvenil B, Noemí Pujol va pujar a la primera posició del podi, seguida de Judit Jiménez que es va classificar segona.
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 18 de maig de 2015 a les 11:45
Actualitzat el 18 de maig de 2015 a les 11:51
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any