El Club Natació Terrassa ha protagonitzat una excel·lent tercera i última jornada del Campionat de Catalunya Absolut Open de Natació. Els nedadors locals s’han penjat sis medalles (tres d’or, dues de plata i una de bronze), de manera que el balanç total ascendeix a dinou. L’esplèndida actuació col·lectiva, reflectida també en trenta-una places de finalista A, ha permès al club assolir el segon lloc en la classificació per equips amb 2.522,5, un dels grans objectius que s’havia marcat el tècnic Miguel Vázquez. La victòria ha recaigut en el CN Sant Andreu, amb 3.110, mentre que el CN Sabadell ha estat tercer amb 2.217,5.
Albert Puig ha estat un dels protagonistes de la tarda en doblar títol. S’ha imposat en els 100 m esquena amb un registre de 56.64, tot superant David Granados (CN Olot), plata amb 56.76, i Alejandro Calderón (Escueva), bronze amb 57.92. Posteriorment, l’egarenc ha vençut els 50 m papallona amb uns notables 24.66, per davant de Mario Navea (CN Sant Andreu), plata amb 25.50. El CN Terrassa ha sumat una segona medalla en aquesta prova de la mà d’Esnaider Rey, que ha acabat tercer amb 25.52.
El relleu masculí de 4x100 m estils ha proporcionat la tercera victòria de la jornada. Albert Puig, David Benítez, Esnaider Rey i Lautaro Rodríguez han aturat el crono en 3.48.39, per davant del CN Sant Andreu i del CN Sabadell. Així mateix, Cintia Álvarez s’ha penjat la medalla de plata en 100 m esquena amb un registre d’1.04.81, només superada per Àfrica Zamorano, campiona amb 1.03.20. El bronze ha correspost a Maria Alcaide (CN Sabadell) amb una marca d’1.05.52.
La nòmina de medalles es completa amb el quartet femení de 4x100 m estils, que ha pujat al segon graó del podi. Cintia Álvarez, Evelyne Álvarez, Carla Campo i Carmen Herrero han aturat el crono en 4.20.35, només per darrere del CN Sant Andreu. El Sigma Swim danès s’ha fet amb el bronze.
Onze places de finalista A
Al marge dels podis, el club ha acumulat onze places de finalista A. David Benítez s’ha quedat a tocar de la medalla en 50 m papallona, prova en què ha estat quart (25.61), i ha finalitzat setè en 200 m braça (2.25.61). Per la seva banda, Aida López ha estat sisena en 1500 m lliures (17.36.31), mateixa posició que han ocupat Evelyne Álvarez en 200 m braça (2.38.88), Duncan Carse en 100 m esquena (59.58) i Lautaro Rodríguez en 200 m lliures (1.55.55). Carmen Herrero s’ha classificat vuitena en 50 m papallona femenins (29.06), Esnaider Rey ha finalitzat novè en 50 m papallona masculins (1.00.60), Maria Buch ha estat novena en 200 m lliures (2.10.97) i Pau Curtu i Natalia Rosón han obtingut el desè lloc en 1500 m lliures (16.53.48) i en 100 m esquena (1.08.67), respectivament.
El CN Terrassa tanca el Campionat de Catalunya Absolut Open amb sis medalles més
Societat
L'equip egarenc finalitza en segon lloc en la classificació per clubs
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2017 a
les 08:39
Actualitzat el
06 de febrer de 2017 a les
08:43
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
