Les Red Girls de Terrassa graven un vídeo eròtic i sensual

L'equip de futbol americà promociona el seu calendari 2016

Publicat el 18 de novembre de 2015 a les 10:42
Actualitzat el 18 de novembre de 2015 a les 13:07
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JrNKNlku1sc[/youtube]

Ho han tornat a fer. L'equip de futbol americà Red Girls de Terrassa ha decidit repetir la bona experiència dels darrers dos anys i preparar un nou calendari d'allò més sexy i atrevit. Els diners que es recaptin amb les vendes aniran destinats a la secció femenina del club egarenc, ja sigui en material esportiu o a cobrir despeses.

Enguany a més, per començar a generar expectació han creat un vídeo promocional en el qual es poden intuir quines seran les estrelles que conformaran els mesos del calendari. 

El calendari constarà de 12 fotografies eròtico-artístiques que mostren a les dotze voluntàries de la primera plantilla del Reds. Aquelles persones que vulguin ja reservar el seu calendari poden fer-ho enviant un mail a vallesreds@gmail.com