La Sala de Plens de l'Ajuntament de Viladecavalls va acollir l'acte de presentació a les entitats esportives del poble de la nova estructura de gestió del Servei d'Esports.
L'alcaldessa del municipi, Cesca Berenguer, va donar a conèixer la incorporació de Joan Carles Folia com a nou referent d'aquest servei.
El repte per endavant és el d’incidir en la relació amb les entitats esportives locals, la gestió les instal·lacions municipals i el seu manteniment, així com la implementació d’un sistema esportiu viscut i arrelat al poble.
Durant l'acte, Berenguer va fer un breu recordatori a la tasca de Jaume Collado com a tècnic de l’Ajuntament i va animar a tothom a participar de l'acte La Flama del Canigó (Memorial Jaume Collado) que el proper dia 23 de juny es celebrarà al poble. L'alcaldessa finalitzà l'acte desitjant sort a totes les entitats i encoratjant la nova tasca del servei d'Esports de l'Ajuntament.
Nova gestió del servei d'esport de Viladecavalls
Esports
Berenguer va animar a tothom a participar de l'acte la Flama del Canigó
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juny de 2014 a
les 04:55
Et pot interessar
-
Esports
Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports
Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports
Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports
L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports
El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports
Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»
