El Club Natació Terrassa i Salt Idiomes han arribat a un acord per renovar per una temporada més el patrocini de la secció de futbol per part de l’escola d’idiomes. El conveni va signar-se per primer cop la temporada 2014-2015 i va estar vigent fins al final de la temporada 2015-2016. D’aquesta manera, doncs, l’acord s’estén per a la campanya 2016-2017. El compromís ha estat presentat en roda de premsa aquesta tarda, en un acte que ha comptat amb la presència del president del club, Jordi Martín, i del gerent de Salt Idiomes, José Luis Cano.
El conveni contempla la presència del logotip de Salt Idiomes en la part frontal de la samarreta oficial de la secció de futbol, així com altres elements de promoció i visibilitat de l’empresa dins el club com ara pancartes, espai als expositors de què disposa el club per tal de col·locar-hi els seus flyers, enviament de newsletters als socis per correu electrònic i presència en la pàgina web. Com a contraprestació, Salt Idiomes farà una aportació econòmica i atendrà els socis del Club Natació Terrassa en les condicions de client preferent, amb promocions i serveis específics, com ara un descompte del 50% en la matriculació.
Una col·laboració sostinguda en el temps
En la seva intervenció, el president Jordi Martín ha agraït a Salt Idiomes “la confiança” dipositada en el club en donar continuïtat a aquesta esponsorització i ha destacat la “vàlua” del seu gest. “Resulta molt gratificant que existeixen empreses que apostin per l’esport i que, a més, ho facin de manera sostinguda en el temps. Tota col·laboració és benvinguda però aquelles que es perllonguen durant diverses temporades són encara més útils per avançar en la promoció de l’esport”.
Salt Idiomes va néixer fa 30 anys amb la il·lusió de potenciar l'aprenentatge i l'ús de les llengües estrangeres. Amb més de 50 professors coordinats per un equip de Directors of studies, basen el seu èxit en la Metodologia Comunicativa, on es dóna màxima importància al desenvolupament de les destreses orals. Com diu el gerent José Luis Cano, "ensenyem a parlar i entendre l'idioma". Amb 3 escoles a Terrassa, una d'elles just davant del club, ensenyen a gaudir de l’experiència d’aprendre un nou idioma, una escola per a nens, joves i adults.
La renovació del patrocini de la secció de futbol demostra el compromís de l’acadèmia d’idiomes amb l’esport i esdevé un reflex dels valors educatius que defensen.
Una secció creada l’any 1991
La secció de futbol veu la llum l’any 1991 a partir de la iniciativa d’alguns socis que participen a la lliga de futbet i que volen que els seus fills juguin a futbol sense haver d’apuntar-los a un altre club. Actualment, compta amb 315 jugadors distribuïts en 24 equips (dos juvenils, tres cadets, tres infantils, cinc alevins, quatre benjamins, cinc prebenjamins, un debutant i un patufet).
La secció organitza anualment el Torneig Internacional de Futbol Base, del qual s’han celebrat ja vint-i-quatre edicions, un torneig de prestigi consolidat en el calendari de pretemporada de les categories inferiors, i el Torneig de l’Escola de Futbol, del qual se n’han dut a terme vint-i-tres edicions, i que s’adreça als més joves de la secció (benjamins, prebenjamins i patufets).
Salt Idiomes renova com a patrocinador de la secció de futbol del CN Terrassa
L'empresa farà descomptes als socis del club en els seus serveis
Ara a portada
Publicat el 10 de novembre de 2016 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa