Telefònica aconsegueix el control i via lliure per explotar els drets televisius del futbol espanyol en les properes tres temporades. A canvi d'una operació de 2.940 milions d'euros, la companyia serà l'encarregada de decidir quin contingut es produirà, com es farà i quan es desenvoluparà. A partir d'ara, doncs, La Lliga portarà el segell Movistar.
La plataforma televisiva emetrà el millor partit de cada jornada, l'anomenat Partidazo, en exclusiva, i vuit enfrontaments més de Primera Divisió. Telefònica obté quatre dels vuit lots de contractes que estaven en concurs. Segons la companyia, l'oferta s'ajusta als "paràmetres" que estaven disposats a pagar per un "preu apropiat".
Telefònica obté els drets televisius de la Lliga per a les tres properes temporades
La plataforma de televisió de Movistar, a canvi d'una operació de gairebé 3.000 milions d'euros, emetrà el millor partit de cada jornada i vuit enfrontaments més de Primera Divisió
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2018 a les 15:24
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental