Victòria important del CV Terrassa per mantenir viva la lluita per l'ascens

Publicat el 17 de maig de 2016 a les 11:36

Les egarenques es van imposar a La Palma Foto: CV Terrassa


El sènior femení del Club Voleibol Terrassa va jugar aquest dissabte un nou partit de la fase d’ascens a 3a Catalana contra el Club Volei La Palma. El pavelló del Pla del Bonaire va acollir un partit dur i competit, on les egarenques s’enfrontaven contra un rival directe.

En el primer set les jugadores de Dobón i Guil van sortir amb molta força, dominant clarament el partit. El joc fluid i intel·ligent orquestrat per la col·locadora Roig va decantar el set 25–11 a favor de les locals.

En el segon, però, les del Club Volei La Palma no es van donar per vençudes i van aprofitar els errors i la falta d'intensitat de les de Terrassa per emportar-se el set amb un marcador de 22–25.

El tercer set amb un resultat de 25-14 va ser una altra demostració de superioritat per part de les egarenques. Van ser claus els potents atacs de l’oposada Naiara Hidalgo, que amb molta intel·ligència no va donar cap opció de contraatac a l’equip rival.

En el quart set, però, les de La Palma de Cervelló van lluitar per arribar al tie break. No obstant això, sabent la importància d’emportar-se els tres punts, les egarenques no es van deixar vèncer i tot i els nervis i la igualtat del joc el set va finalitzar a favor seu per un 26-24. 

Victòria molt important de les de Terrassa per seguir en la lluita per a l'ascens. El proper partit serà diumenge a les 10h a Sant Llorenç d’Hortons.