Matadepera Comerç inicia aquest dissabte la campanya "Jo Compro a Matadepera", una campanya comercial que pretén acostar tots els establiments als ciutadans. Els clients podran guanyar xecs regal de 50 euros amb vals de compra per als comerços de Matadepera Comerç.
Els comerços associats tindran unes butlletes als establiments. Per poder guanyar un xec regal s'haurà de comprar en deu establiments diferents de Matadepera Comerç i els segellaran la butlleta per cada compra. Es podrà participar del 12 de novembre fins al 3 de desembre del 2016.
Les sis primeres persones que portin la butlleta segellada als punts de recollida guanyaran un xec-regal de 50 euros. La resta de participants que hagin lliurat la butlleta entraran en el sorteig de quatre xecs regal de 50 euros. Els punts de recollida d'aquestes butlletes seran el Supermercat Condis del carrer de Sant Llorenç i l'Administració de Loteria del carrer de Sant Joan.
Matadepera Comerç sorteja xecs regal de 50 euros entre els seus clients
Societat
Aquest dissabte arrenca la campanya "Jo compro a Matadepera"
ARA A PORTADA
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
Publicat el
11 de novembre de 2016 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
