44 empreses visitaran l'EUOOT i l'ETSEIAT

Educació

Publicat el 29 de juny de 2009 a les 23:09
Quaranta-quatre empreses punteres del sector de l’aeronàutica, l’enginyeria industrial i de l’òptica i l’optometria visitaran els propers dies 6 i 7 de maig dues escoles del Campus de la UPC a Terrassa: l’EUOOT i l’ETSEIAT.

L’objectiu és apropar a l’estudiantat a la realitat professional, conèixer el mercat laboral, fer una primera presa de contacte estudiant - empresa i, fins i tot, trobar una primera feina en contracte de pràctiques.

El 6 de maig, d’11h a 16h, l’estudiantat de L'Escola Universitària d'Òptica i Optometria de Terrassa (EUOOT) podrà conèixer la realitat laboral del seu futur professional de la ma d’11 empreses del sector de l’òptica i de l’optometria. Aquest és el principal objectiu de la jornada. L’estudiantat de l’EUOOT, també podrà aconseguir la seva primera feina amb contractes em pràctiques i noves oportunitats laborals.

El dia 7 de maig, durant tot el dia, els responsables tècnics i directius de 33 empreses punteres del sector de l’aeronàutica i de l’enginyeria industrial impartiran conferències de presentació a l’ l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT).

Aquestes conferències estan dirigides a l’estudiantat, que podrà conèixer així la realitat del mercat laboral, resoldre qüestions sobre el seu futur professional a través del contacte directe amb les empreses o aconseguir un primer treball en pràctiques.