
La 1a Calçotada Popular de la CUP de Matadepera ha reunit més de 150 persones al Bosquet, al costat del Casal de la Gent Gran, i durant tot el dia més gent ha anat passant per la zona.
Els organitzadors també destaquen a les entitats que han col·laborat en la Fira de consum ecològic. I és que la CUP, a part d'organitzar una calçotada, ha muntat una Fira per potenciar el consum de productes ecològics i de proximitat.
Segons han dit en un manifest, aposten "per un consum de proximitat i ecològic, que ens arrela al nostre entorn, ja que és més sostenible i trenca la dinàmica d'enriquir multinacionals i empobrir productors a aquí i a altres zones del planeta".
A la Fira hi han participat els productors de L'Heura, La Vall-Can Pèlacs i la cervesa La Mola, que no només han venut els seus productes sinó que també han pogut explicar el seu projecte i a on es podem trobar. També el col·lectiu dels Horts de Matadepera, que ha recordat que els interessats poden fer una primera inscripció a l'Ajuntament.