La campanya Ajuda’ns a Omplir el Rebost ha assolit l’objectiu de recollir un 10% més que l’anterior edició. En només dos dies 6 i 7 de juny els 480 voluntaris i voluntàries de la campanya distribuïts a 25 establiments han recollit 42.000 kg d’aliments, a la primera edició de la campanya al 2013 es van recollir 38.000kg.
En volum s’han recollit més de 150 palets (un 50% més que l’any anterior), a banda del creixement de la recollida, cal tenir també present el tipus d’articles que es recollien en aquesta edició i la menor alçada dels palets enguany.
Marià Gàllego, president de Creu Roja ho ha valorat: “La ciutadania de Terrassa ha tornat a donar una resposta a l’alçada de les circumstàncies com sempre que fem una crida important” (...) “Aquest tipus de campanya són importants pels aliments recollits però també són una empenta per a totes les persones que estem treballant dia a dia per garantir una alimentació bàsica”
Dimecres, equips de voluntaris i voluntàries començaran a classificar i recomptar aquestes 42 tones d’aliments, per tal de poder fer una distribució dels aliments i conèixer el stock disponible per als propers mesos. Aquest complex procés de classificació i recompte es realitzarà al recinte firal en horari de matí (10h-12.30h) i tarda (17.30h-20h) fins al 20 juny.
Ajuda'ns a Omplir el Rebost recull 42 tones d'aliments
En dos dies, 480 voluntaris i voluntàries distribuïts a 25 establiments han recollit 150 palets
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juny de 2014 a les 18:45
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental