Dani Alves va sorprendre a tothom demanant el dorsal '6', propietat de Xavi Hernández des del 2001. Amb la seva marxa, el número quedava orfre i el lateral brasiler ha decidit abandonar el 22 i agafar el 6.
En una entrevista concedida a Mundo Deportivo afirma que entre les raons per sol·licitar aquest canvi de dorsal hi ha que "el 6 és el dia en què vaig néixer, també portava el 6 al Sevilla" i afegeix "tampoc m'agrada jugar molt temps amb el mateix número i, evidentment, he escollit el 6 perquè el duia un dels futbolistes més grans d'aquest club i d'aquest equip com és Xavi".
El brasiler afirma que s'ha quedat el dorsal per la gran admiració que sent cap al futbolista egarenc, "és un tio que m'ha ensenyat molt com a professional i com a persona, sobretot com a persona". Així mateix, manifesta que "parlar amb Xavi va ser un dels motius pels quals he renovat aquí. Crec que puc defensar el 6 com ell es mereix. Vull reptes a la meva vida i aquest n'és un". Alves afirma que no li va demanar permís a l'egarenc per quedar-se el seu número però que sí que l'ha informat a posteriori, "em va dir que estava encantat que el portés i el defensés, així que si tinc la benedicció de Xavi ja ho tinc tot".
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2015 a les 16:22
Actualitzat el 10 d’agost de 2015 a les 16:29
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos