El Cicle de Cultura Neurològica, de l'associació AVAN, és un conjunt de conferències i tallers
que pretenen sensibilitzar i divulgar la importància de la prevenció activa afavorint hàbits i estils saludables alhora que facilitant eines de suport tant a afectats, famílies com professionals.
Aquest dijous, dia 21, a les set de la tarda al Centre Cívic Avel.lí Estrenjer (Pl. De la Cultura, 5) la conferència "Per una salut positiva; Eduquem les emocions" a càrrec de la Psicòloga de la Fundació AVAN, Amanda López. Durant la conferència es parlarà de l'origen de les emocions, els diferents tipus i com aquestes poden afectar a la salut quan es descontrolen. Es farà menció a la importància en la gestió de les emocions, prenent consciència dels passos necessaris per gaudir d'una salut emocional òptima.
Per poder oferir una part pràctica a aquesta conferència, els participants podran assistir a un taller de relaxació a càrrec de la Psicòloga Amanda López el proper dijous 28 a les dos quarts de set de la tarda al mateix centre Cívic. Totes les Conferències i Tallers són gratuïts i oberts a tothom.