Bosch de Automoción de España s’adhereix a la Cecot

L'empresa vol enfortir la representativitat, fomentar les relacions entre els socis i potenciar la formació

Publicat el 09 de setembre de 2012 a les 11:52
L'ASBAE, l'associació que aglutina els Bosch Car Service de l'Estat espanyol, forma part de la Cecot des del passat mes de juliol. L'Associació està conformada actualment per setanta-sis tallers a tota Espanya que ocupen poc més de cinc-cents treballadors.

L’ASBAE té els seus orígens en l'Associació de Serveis Bosch d'Automoció de Catalunya (ASBAC), creada el 1997, i que des d'aleshores ha treballat corporativament pels interessos comuns d'aquests tallers de reparació d'automòbils, molt especialitzats i professionalitzats, i representants de la multinacional alemanya Bosch. L'any 2003, l'associació va esdevenir nacional per donar resposta a les necessitats globals en l'àmbit estatal i passa a anomenar-se ASBAE.

Els objectius i pla de treball per aquesta nova etapa passen per enfortir la representativitat davant de la marca, per promoure trobades ens diferents zones del país per fomentar les relacions entre els socis d'ASBAE i potenciar la formació en diferents províncies per donar cabuda a tots els socis.