CaixaBank ha obert a Terrassa, el seu nou concepte d’oficina que desenvolupa un model de relació amb els seus clients que fomenta la innovació, la transparència i la proximitat.
La nova oficina, anomenada Store Rambla d ́Ègara i situada a la Rambla 91, suposa una aposta per la població de Terrassa. compta amb 17 empleats i gestiona uns 11.000 clients.
A més, l ́Store Ègara té una innovadora i dinàmica distribució d’espais en prop de 1.000 m2, en els que s’eliminen les barreres físiques entre clients i treballadors.
L’Oficina Store Rambla d ́Ègara "tracta de donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals així com aproximar-se al món del comerç “retail”, buscant millorar l'experiència de compra del client dins d’aquesta", s'explica des de l'entitat.
L’espai disposa d’àmplies zones diferenciades: per a l’atenció personalitzada i especialitzada que requereixen els clients, una zona central amb suports tecnològics i elements interactius; un espai dedicat a l’aparadorisme; i, una zona dedicada a l’Obra Social “la Caixa” amb continguts audiovisuals.
Jordi Nicolau, director territorial Barcelona de CaixaBank, ha destacat que “l ́Store Rambla Ègara és la primera oficina Store que s’obre a Catalunya, i la segona a Espanya després de Saragossa”; i ha afegit que “es preveu obrir prop de 200 oficines Store, 100 a Catalunya, en els propers dos anys per aconseguir una major capil·laritat, la qual cosa li permetrà a l’entitat ampliar, per tot el territori, el model d'atenció personal que es va iniciar en 2013 amb les oficines A de l'entitat”.
En aquest nou model d'oficina els empleats, que estan de cara al públic, atenen als clients en el punt de l’oficina on aquests es senten més còmodes i amb l’ús dels smart PC poden realitzen operacions, signen contractes, etc.
La resta del temps treballen en el "back office", des d ́on gestionen les seves agendes, realitzen gestions i mantenen el contacte virtual amb els seus Store Rambla d ́Ègara, assessor virtual i aparador “Les oficines són un projecte viu i en constant evolució i, per aquesta raó, hem d'adaptar-nos a les necessitats i requeriments dels clients. Per aquest motiu, les Store incorporen innovacions respecte a les oficines A que poden generar experiències diferencials en el client”, ha destacat Jordi Nicolau.
L’Store disposa d’un assessor virtual, un simulador interactiu amb pantalla tàctil, on els clients poden veure de forma dinàmica continguts multimèdia i també informació detallada sobre productes i serveis; i, segon, l’aparador interactiu que té com a objectiu fomentar la interactivitat i l’experiència del client.
El client podrà seleccionar continguts interactius innovadors i visualitzar-los directament en un videowall on coneixerà amb més detall les característiques del producte escollit.
CaixaBank obre l'oficina Store Rambla d'Ègara de Terrassa, un nou concepte
Ofereix un servei innovador -més proper i transparent- i disposa dels darrers avenços tecnològics
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2016 a les 12:51
Et pot interessar
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26
-
Societat L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz
-
Societat Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa