El sènior femení de bàsquet del Club Natació Terrassa Instituts Odontològics presentarà cinc cares noves la temporada vinent.
Vicente Gómez, que prendrà el relleu de Jordi Sociats a la banqueta, comptarà amb la base Tania Lara, de 22 anys, procedent del Sant Nicolau; amb la base escorta Celia Garcia, ex de la JET B; amb la base escorta Marta Piñol, de 25 anys, que torna al club després de militar a l’Escola del Carme; amb l’aler Marta Dinarès, de 24 anys, que també torna després d’una estada d’Erasmus; i amb l’aler Marta Costa, que puja del júnior A.
Són baixa Sandra Vintró, Laura Garcia, Montse Planas, Núria Ventura i Maria Albañil. Seguiran en el planter l’escorta Mar Busquets; les alers Maria Olmo i Marta Feliu; les alers-pivot Alba Pérez i Anna Vidal; i les pivots Sandra Olmo i Mireia Gómez.
Cinc novetats en el sènior femení de bàsquet del CN Terrassa
Són baixa Sandra Vintró, Laura Garcia, Montse Planas, Núria Ventura i Maria Albañil
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juliol de 2014 a les 17:17
Et pot interessar
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
-
Societat
El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
-
Societat
Les ajudes al lloguer exclouen una de cada sis noves llars de Terrassa
-
Societat
Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat
El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
