El passat 5 de gener, a les 13.42 h, es va alertar a la Policia Municipal de Terrassa d'un foc provinent d'un domicili del carrer de Ramón y Cajal a l'alçada del carrer de Marinel·lo Bosch. El fum era abundant, però els agents que van acudir al lloc dels fets van comprovar que la dotació de bombers, que ja havia arribat prèviament, no calia que actués, ja que el foc s'havia extingit.
Tot seguit, es va procedir a comprovar que el cablejat de l'edifici no hagués quedat afectat i es va atendre l'inquilina del pis, que no va necessitar trasllat a l'hospital. Durant la intervenció es va tallar el trànsit del carrer.
Crema la cuina d'un habitatge a Terrassa la vigília de Reis
Societat
L'inquilina del domicili no va patir ferides greus
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
07 de gener de 2021 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
