El capità del primer equip del Terrassa FC, Cristian García, ha dit adéu de la temporada. El futbolista egarenc de 35 anys, que es va lesionar durant el partit contra la UE Castelldefels (0-1), té trencat el lligament encreuat anterior del genoll dret, una lesió que l'obligarà a passar pel quiròfan i a romandre com a mínim sis mesos de baixa.
Cristian es va lesionar diumenge i va haver d'abandonar el terreny de joc en el minut 13 del partit a Castelldefels. Els pitjors pronòstics s'han confirmat després de sotmetre's a diverses proves mèdiques.
No és la primera lesió greu d'aquest tipus aquesta temporada al Terrassa FC. En la tercera jornada de lliga, Fran Ochoa es va trencar el lligament encreuat del genoll esquerre. Marc Vilajosana, amb la mateixa lesió al genoll dret, va ser operat el setembre. Els dos són encara de baixa.
Cristian García, del Terrassa FC, pateix una lesió greu i acomiada la temporada
Té trencat el lligament encreuat anterior del genoll dret i haurà de ser operat
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2017 a les 07:50
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor