La Policia Municipal de Terrassa ha imposat, entre el dimarts i la matinada de dimecres, un total de 19 denúncies per incompliment de les restriccions per contenir la Covid-19. Entre aquestes, hi ha les sancions tramitades contra els propietaris de dos establiments de restauració: un tenia taules amb més de quatre persones (el límit imposat per les autoritats), i l'altre es trobava obert a tres quarts de deu (l'horari màxim de tancament obligatori és a les 21.30 h).
El dimarts es va conèixer que el cos policial egarenc havia denunciat als propietaris de dos locals més, en el primer dia d'obertura, per no mantenir la distància de dos metres estipulada entre taules.
També es van denunciar nou persones per no portar mascareta, dues per consumir aliments i begudes al carrer, i sis més a persones que no respectaven el toc de queda nocturn. Entre aquest últim grup s'hi trobava un conductor que circulava a les tres de la matinada per la plaça del Doré begut, amb un resultat de 0,37 mg/l en sang.
Denunciats dos bars a Terrassa: un tenia taules de més de quatre clients i un era obert fora de l'horari permès
Els dos primers dies de reobertura s'han sancionat quatre establiments
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2020 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves