Desmantellen una plantació de 1.666 plantes de marihuana en una nau industrial de Terrassa

La Policia Nacional ha detingut tres individus

Publicat el 28 d’abril de 2023 a les 09:08
La policia espanyola ha detingut tres persones com a responsables d'una plantació de 1.666 plantes de marihuana en una nau industrial de Terrassa, gràcies a una denúncia anònima. La policia va poder comprovar la veracitat de la informació després dels mesuraments que van dur a terme els tècnics d'una operadora d'electricitat, que van demostrar que el consum era molt elevat. A més, el cablejat general de la llum estava punxat, amb un alt risc d'incendi.

Després de totes les perquisicions i un cop elaborat l'informe policial, es va sol·licitar al jutjat la diligència d'entrada i registre, i així es van poder detenir els individus, que es trobaven a l'interior de la nau. A més de la plantació, de 300 quilos de marihuana, hi van trobar 3.500 euros en efectiu. Els detinguts havien pres mesures de seguretat que van dificultar la investigació, i fins i tot havien posat un aïllant especial per a evitar la fuga d'olors que alertessin els veïns. 

Als detinguts se'ls imputen els delictes de pertinença a grup criminal organitzat, un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluids elèctrics.