La Policia Municipal de Terrassa va detenir aquest dilluns de matinada un individu per fer-se passar per agent d'aquest cos policial. L'individu actuava al Parc Vallès, una de les principals zones d'oci nocturn de Terrassa.
Poc abans de les 5 de la matinada de dilluns de Pasqua, el servei del 112 va contactar amb la Policia Municipal de Terrassa per informar que, segons la trucada telefònica d'un particular, un individu s'estava fent passar per agent del cos policial a la zona del Parc Vallès. Diverses dotacions policials van acudir al lloc i van localitzar ràpidament l'individu, que duia una armilla de color groc amb el distintiu de "Policia Municipal" a l'esquena. En aquell moment, l'individu estava parlant amb unes noies que eren a l'interior d'un vehicle i, en apercebre's de la presència dels agents, va donar explicacions poc raonables.
Les noies van informar que l’individu s'havia identificat com a Policia Municipal i havia demanat la seva documentació. També van ser informats que havia actuat amb altres joves, a les que les havia ordenat que el seguissin fins al a zona d'estacionament posterior d'un centre comercial.
Un cop comprovat que aquesta persona no pertanyia a cap cos policial, els agents el van detenir per estar implicat en un delicte d'usurpació de funcions públiques. Tot seguit, el van traslladar fins a les dependències policials per iniciar les corresponents diligències penals.
Detenen un individu que es feia passar per policia al Parc Vallès de Terrassa
Societat
Portava una armilla groga amb el distintiu de "Policia Municipal" i va demanar la documentació a diverses joves
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’abril de 2017 a
les 14:32
Actualitzat el
19 d’abril de 2017 a les
14:42
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
