Els Mossos d'Esquadra han tornat a detenir aquest dimecres a Terrassa l'home de 35 anys arrestat fa dues setmanes per retenir i agredir sexualment una jove en una barraca de la zona de les Fonts.
L'individu ha estat arrestat per detenció il·legal, maltractaments i intent d'agressió sexual. El fet ha succeït aquesta matinada al voltant de la una quan els Mossos han tingut coneixement que en un domicili de Terrassa hi hauria una persona presumptament retinguda contra la seva voluntat i que podria estar sent agredida. Diverses dotacions policials s’han desplaçat al lloc dels fets i han detingut al presumpte autor de l’agressió. La jove no és la mateixa que fa dues setmanes.
L'home havia quedat en llibertat amb càrrecs després de la primera detenció per agressió sexual, detenció il·legal, amenaces, lesions i tràfic de drogues, i ja té mig centenar de detencions prèvies.
Detingut altre cop per intent d'agressió sexual l'home arrestat a les Fonts de Terrassa fa dues setmanes
Societat
L'individu hauria retingut una dona i l'hauria agredit i intentat violar
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
21 de desembre de 2022 a
les 14:46
Actualitzat el
22 de desembre de 2022 a les
10:21
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
