
La localitat empordanesa de Pals va ser testimoni del domini terrassenc en el Campionat de Catalunya de ciclisme infantil. El CC ca n'Anglada va obtenir deu podis mentre que la Penya Nicky's en va aconseguir cinc. Amb una participació global de 120 nens i nenes en diferents categories, les curses van oferir un ventall de bon ciclisme, des d'arribades a l'esprint fins a la protagonitzada per Infantils de segon any entre Alex Jaime (Radikal Bikes), Jordi López (CC ca n'Anglada), Pol Hervàs (CC Sant Boi) o la d'alevins també de segon any, amb Arnau Fonollosa (PC Nicky's), Pau Vilanova (CC ca n'Anglada) i GabrielRoger (CC. Le Boulou) fins a escapades en solitari, intents d’escapadaneutralitzats, vigilancia entre els diferents corredors.
Pel que fa als podis del CC ca n'Anglada, triomf d'Oriol Alcaraz en benjamins, seguit pel seu company d'equip Sergi Montserrat. En noies, segon lloc per a Marta Vilanova i tercer per a Biel Rubio en principiants de primer any. Oscar Rota es va imposar en la categoria de principiants de segon any i Pol Montserrate va assolir la segona plaça en alevins de primer any. En noies, tercera posició per a Montserrat Silva.
En alevins de segon any, victòria per a Arnau Fonollosa (Penya Nicky's), seguit per Pau Vilanova (CC ca n'Anglada) i per Raúl Sebastianes (CC ca n'Anglada). En infantils de segon any, segona plaça per a Jordi López (CC ca n'Anglada).
Preselecció per al Campionat d'Espanya
La cita es va celebrar en un circuit urbà de prop d'un quilòmetre i amb un desnivell adequat per les diferents categories. En finalitzar la cursa, la Federació Catalana va anunciar la preselecció de dotze corredors de categoria infantil per a una concentració amb la selecció catalana amb l'objectiu de triar-ne quatre que la representin als campionats d'Espanya que es faran a la Morral (Astúries). Per part del CC ca n'Anglada, estan convocats Jordi López i David Gijón.