El Doctor Music Festival no es farà a Escalarre. Els organitzadors han decidit avançar-se a la possible denegació dels permisos per celebrar els concerts al Pallars i han decidit que el nou escenari sigui el circuit de Montmeló.
Segons ha avançat TV3, la direcció de l'esdeveniment musical no es volia arriscar atès que des de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) s'estava estudiant la viabilitat de fer un festival en terrenys que poden ser inundables. La cadena ha explicat que el contracte no està signat encara, per bé que s'espera que es produeixi en les properes setmanes.
D'aquesta manera s'acaba amb els interrogants que en els darrers mesos planaven sobre el festival, que estava cridat a ser un al·licient econòmic pel Pallars, ja que s'esperaven unes 55.000 persones diàries i centenars de reserves hoteleres. A Montmeló està previst que el festival duri tres dies, del 12 al 14 de juliol amb un escenari de 125 metres.
El Doctor Music Festival se'n va del Pallars i s'instal·la al Vallès
Segons ha avançat TV3, es farà a Montmeló, una decisió que s'anticipa a la denegació dels permisos per fer els concerts a Escalarre
ARA A PORTADA
-
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística Lluís Girona Boffi
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
Terrassa impulsa la col·laboració universitat-empresa amb la IV Jornada de Transferència de Coneixement i Tecnologia Redacció
-
Publicat el 26 de març de 2019 a les 21:36
Et pot interessar
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
-
Societat
El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
-
Societat
Les ajudes al lloguer exclouen una de cada sis noves llars de Terrassa
-
Societat
Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat
El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat
L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
