La setmana i el mes de maig s'acomiadaran amb clar predomini del sol, després d'uns últims dos dies amb variabilitat. Jornada sense pràcticament canvis, amb un termòmetre que tornarà a pujar, i no es descarta que acabi superant els 30 ºC, especialment a les hores centrals del dia.
La jornada es llevarà amb el sol lluint i amb un cel pràcticament net de núvols, excepte el pas d'algunes bandes de nuvolades baixes, però no serà fins a l'última part de diumenge quan siguin més abundants.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VC-0fDpJam8[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un diumenge amb cel serè i espai reservat pràcticament en exclusiva per al sol. Això farà que el mercuri s'enfili respecte a dissabte, i a partir de la segona part del dia, pugui arribar als 30 ºC. Tant els registres mínims com màxims seran molt semblants que 24 hores enrere, si bé la màxima pot ser més elevada.
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
29 de maig de 2020 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
