El Natació Terrassa exposa «mil raons» per fer-se soci

La iniciativa es complementa amb l’edició d’un catàleg sobre el club

Publicat el 05 de setembre de 2013 a les 12:51
El Club Natació Terrassa ha llançat una campanya de captació i fidelització en la qual proporciona mil raons per fer-se soci del club o bé per continuar-hi. Sota els eslògans “Tens mil raons per descobrir el Natació” i “Les mil raons per ser del Natació”, el club vol donar a conèixer a socis i no socis els nombrosos arguments que existeixen per formar part de l’entitat i que poden consultar-se a la pàgina www.elnatacio.com/1000raons.

La campanya de captació de socis contempla també condicions avantatjoses. Les noves altes gaudiran d’un 80% de descompte en la matrícula i del regal del bidó o bossa del Natació i d’un abonament de 5 sessions a l’àrea termal. En paral·lel, el club ha engegat una campanya de fidelització adreçada als socis. Si “comparteixen” el club, és a dir, si porten un amic, es beneficien de dues quotes gratis.

Catàleg 2013-2014
Aquesta iniciativa es complementa amb l’edició del catàleg 2013-2014, una publicació que pretén contenir tot allò que és el club i tot allò que desenvolupa en benefici dels socis i del món de l’esport. Els nous socis en reben un exemplar quan es donen d’alta, mentre que els que ja són socis poden recollir-lo al Punt d’Atenció al Soci. També pot descarregar-se en format pdf de la pàgina web.

El catàleg aplega informació sobre la història del club, les instal·lacions, les seccions i les escoles esportives, les activitats i els serveis, els projectes de futur i els avantatges i descomptes de què gaudeix un soci, entre d’altres dades.