El Departament d'Interior ha començat a fer entrega de les armilles interiors als primers Mossos d'Esquadra, seguint el compromís adquirit de dotar d'un equip de protecció individual a tots els agents del cos de Mossos d'Esquadra. Els primers policies que les estan rebent estan destinats a les unitats de seguretat ciutadana de les regions policials metropolitanes Barcelona, Nord i Sud, entre les quals s'hi troba la comissaria de Terrassa.
Aquesta primera fase de lliurament de les armilles contempla la distribució de 3.500 al llarg d'aquests mesos de desembre i gener. El calendari preveu l’entrega de 5.500 armilles més el febrer de l’any que ve, que es destinaran a les unitats de seguretat ciutadana de la resta de regions policials i algunes unitats centrals; 4.500 el 2016 i 3.566 el 2017. El pressupost total és de 4.095.840 euros.
A cada agent se li assigna una armilla, que està adaptada a la seva talla. Disposa d’una funda exterior, que permet la visibilitat del número TIP i dels distintius de graduació. Aquestes noves armilles garanteixen un mateix nivell de protecció per a tots els efectius i augmenten la seguretat ja que són antibala, antitall i antipunxada. La seva ergonomia la fa més còmode i pràctica, ja que han estat fabricades tenint en compte les necessitats dels agents.
Els Mossos de Terrassa reben les primeres armilles interiors
Societat
Se'n contempla la distribució de 3.500 al llarg d'aquests mesos de desembre i gener
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de desembre de 2014 a
les 09:43
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
