[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RpO_9bpCaUs[/youtube]
Tot va començar amb un vídeo. Un conductor, fart de pagar peatges, va decidir deixar-los de pagar "fins que no ho fessin a Madrid i Andalusia", i va penjar-ho a YouTube. A partir d'aquí, es va generar un moviment anti-peatges que cada vegada capta més adeptes.
Però, prèviament a aquesta acció, el Cercle Català de Negocis (CCN) ja havia publicat un vídeo a YouTube en què havia denunciat el cost de les autopistes catalanes, sobretot en comparació amb el de les autopistes espanyoles.
"La majoria de vies de gran capacitat a Espanya son gratuïtes, excepte les situades en un territori molt concret. Endevineu quin?", es preguntava el vídeo.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jvDc7GlUOng[/youtube]
Els precedents audiovisuals del moviment #novullpagar
Societat
"La majoria de vies de gran capacitat a Espanya son gratuïtes, excepte d'un territori concret. Quin?"
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’abril de 2012 a
les 12:08
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
