Amb la voluntat de complir els paràmetres de la nova Llei de transparència als ens públics, al web de l’Ajuntament de Vacarisses, poden consultar-se les declaracions de béns patrimonials dels regidors i les regidores que en formen part. Hi apareix una relació dels béns immobles, amb dades com el títol i la data d’adquisició o el valor cadastral, i els béns mobles, que inclouen els vehicles i els dipòsits i comptes financers, entre d’altres.
L’Ajuntament de Vacarisses considera aquesta publicació un exercici de transparència democràtica per part dels càrrecs electes, que han facilitat les dades dels seus béns patrimonials de forma voluntària.
D'aquesta manera, es pot veure com l'actual alcalde de Vacarisses, Antoni Masana, declara no tenir en propietat ni casa, ni aparcaments, ni locals, ni tampoc vehicle al seu nom. Només consta que té un dipòsit en compte corrent o d'estalvi de 22.300 euros.
Els regidors de Vacarisses fan públic els seus béns patrimonials
Societat
L'alcalde Antoni Masana declara no tenir en propietat ni casa ni cotxe
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
09 de setembre de 2015 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
