Divendres a la nit, un home va caure des d'una alçada de tres metres al cedir la barana a on estava arrepenjat mentre parlava per telèfon. La víctima va patir una forta contusió al cap que li va provocar una ferida oberta i va haver de ser traslladat d'urgència a la Mútua. L'accident va tenir lloc al carrer de Comte Guifré, situat al Vapor Gran, i va crear força
alarma entre tota la gent que va presenciar la caiguda. La víctima anava acompanyada per un grup d'amics que ràpidament van alertar al servei d'emergències i posteriorment es van presentar diverses unitats dels Mossos d'Esquadra.
La barana de vidre, que pertanyia a l'edifici ubicat al carrer del portal nou, va quedar totalment trencada i davant del perill que alguna persona es veiés abocada al buit es va acordonar la zona amb cinta policial.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2012 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos