Aquest dilluns els alumnes de batxillerat de l'escola Tecnos van poder assistir a la conferència inaugural d'orientació del curs 2015-2016. Sota el títol Objectius, optimisme i escàner = la vida, Joan Carles Folia, mestre i llicenciat en activitats físiques i esport, coach, col·laborador de diversos diaris i coguionista/presentador del programa "Famílies i Escola" del Canal Terrassa, va donar eines als joves per afrontar els reptes i les decisions que han de prendre en un futur proper.
Així, Folia va oferir consells o reflexions com ara que "sou uns privilegiats, no teniu dret a queixar-vos" i que "cal ser conseqüent amb les decisions que es prenen; us podeu equivocar, podeu fracassar i heu de rectificar". Folia també els va voler transmetre optimisme i els va motivar q "tenir objectius a la vida que us marquin el camí", alhora que els va recordar que "tots els esforços han d'anar adreçats a les accions que podeu controlar, i el que no podem controlar no ens ha de preocupar".
Finalment, el consell últim que va donar als alumnes de batzillerat és que havien d'escollir els estudis "que us agradin o us apassionin".
Joan Carles Folia aconsella sobre el futur als estudiants de la Tecnos
El mestre egarenc interpel·la als alumnes de batxillerat per tal de motivar-los a trobar el seu propi camí
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2015 a les 13:25
Et pot interessar
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos
-
Societat Terrassa preveu incrementar la borsa d'habitatge assequible amb més d'un miler de pisos fins al 2028
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa