La comarca celebra Sant Joan

Ullastrell, Viladecavalls, Vacarisses, Rellinars i Matadepera fan revetlles amb música i balls

Publicat el 21 de juny de 2012 a les 09:00
Coca de Sant Joan. Foto: Adrià Costa  

La revetlla de Sant Joan també se celebrarà a les poblacions de la comarca. Ullastrell, Vacarisses, Viladecavalls, Rellinars i Matadepera s'uneixen a la festa oferint molta música i balls als seus vilatans.

Vacarisses
El municipi viurà una revetlla de Sant Joan ben atapeïda d'activitats. A les 19.30 hores, s'iniciarà la festa amb l'espectacle infantil "Que comenci la festa" amb Jaume Ibars a la plaça Joan Bayà. A les 19.30 hores, tindrà lloc la sortida del recorregut de relleus per part de l'Associació Esportiva Vacarisses Corre i la flama del Canigó (que vindrà de Viladecavalls) arribarà a partir de les 20.15 hores a la plaça Bayà on es llegirà el manifest per part de la mateixa entitat esportiva. A les 21 hores, botifarrada popular a càrrec dels Timbalers de Vacarisses-Can Serra a la pista poliesportiva de Can Serra. El tiquet pel sopar, al preu de 6 euros, es podrà adquirir a l'Ajuntament fins al dia 21, a l'estanc Cal Pardet, al super de Can Serra i al Bar de l'Associació de Veïns. A les 23 hores, espectacle de foc a càrrec dels Diables de Vacarisses i de Balrogs, acompanyats pels Timbalers de Vacarisses-Can Serra. L'acte tindrà lloc fins al camp de futbol de Can Serra. A les 24 hores, encesa de la foguera amb la Flama del Canigó, que resta tot l'any cremant al castellet de Perpinyà,  i tot seguit, la festa continuarà amb la música de revetlla per a tohom a càrrec del Dj Baelo.

Viladecavalls
Dissabte a partir de les 19.30 hores, es donarà al tret de sortida a la celebració de la revetlla de Sant Joan per a Viladecavalls. Serà amb l'inici del recorregut dels relleus a la zona esportiva municipal de Can Trias. Una hora més tard, tindrà lloc l'encesa del peveter a la plaça de la vila. I a continuació, els veïns podran gaudir amb una boni dosi de refrescos i coca. A més, tots aquells que s'hagin inscrit a la cursa de relleus rebran una samarreta com obsequi.

Matadepera
La Germandat de Sant Sebastià amb el suport de l'Ajuntament torna a organitzar, una nova revetlla de Sant Joan que tindrà lloc a la Plaça de Cal Baldiró. Serà a partir de les 9 del vespre i per només 10 euros, l'organització posa les taules, cadires, brasses, coca i cava. La festa s'arrodonirà amb l'actuació de "Duo Èxits". La compra anticipada de tiquets es pot realitzar al Bar del Casal de Cultura.

Ullastrell
El municipi comença la revetlla a les 9 del vespre amb l'arribada de la Flama del Canigó a dalt de la cruïlla de la carretera Terrassa-Martorell. A les 21.30 hores, es farà la rebuda oficial a la Font del Padró amb una cercavila d'acompanyament fins davant de l'Ajuntament, allà es llegirà el manifest. I a les 22 hores, encesa de la foguera situada al pàrquing de sota l'escola i una nova lectura del manifest.

Rellinars
L'Ajuntament no organitza oficialment cap celebració per Sant Joan. Sí que farà revetlla al carrer Ca la Pepa, com ho ve fent des de fa 10 anys. Hi haurà bufet lliure i festa.