La reforma de l'escola bressol Ginesta i la del pati de l'Escola El Vallès tindrà un cost total de 210.084,90 euros, repartits en 125.633,55 reservats per al primer centre i 84.415,35 per al segon. És menys d'una quarta part del que l'Ajuntament de Terrassa ha destinat per a obres de millora dels col·legis municipals, 723.000 euros, aquest 2022.
Les feines a El Vallès consistiran, en una primera fase, al drenatge del pati de sorra, s'instal·larà una estructura de joc i diversos equipaments de joc actiu, també un rocódrom, tres horts alçats, es plantaran arbres i es repintaran pistes esportives, entre altres coses. La voluntat és “transformar un espai de grans dimensions” que no compta amb gairebé cap espai d'ombra.
A més, es troba a prop de la carretera de Martorell. Hi ha prevista una segona fase, per quan es disposi dels recursos, que contempla la substitució de les planxes de porxo, una nova tanca de fusta i la instal·lació d'una segona àgora, entre d'altres. Quant al parvulari, el consistori ha recordat que no té data d'inici, tot i haver-se licitat per l'import de 125.633,55 euros, però les empreses hi renuncien per la pujada dels materials.
És per això que no ha descartat que l'oferta quedi deserta i s'hagi d'ajornar la renovació integral del centre. El projecte inclou la construcció d'una gran estructura annexa a l'edifici actual.
[h3]Més actuacions[/h3]
Hi ha d'altres obres, bàsicament d'inversions i de manteniment, en diverses escoles que es faran o arribaran entre la tardor i desembre com, per exemple, la substitució de part de la fusteria d'alumini i vidre a l'Escola Ponent, un nou ascensor a l'escola bressol Tabalet i d'altres reparacions com la caldera de biomassa de l'Escola Pau Vila i la substitució del grup de pressió de la instal·lació contra incendis de l'Escola França.
La factura per reformar l'escola bressol Ginesta i el pati de l'Escola El Vallès de Terrassa supera els 200.000 euros
Societat
Aquest 2022 l'Ajuntament compta amb una partida d'obres en centres escolars de 720.000 euros
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
11 d’agost de 2022 a
les 13:44
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
